nästan alla rätt

Idag var vi ju hos barnmorskan. Det gick faktiskt jätte bra. Blodtrycket ligger fortfarnade lite högt. Men det har hållt sig stabilare på en lägre nivå än innan lite över en vecka nu. Jag kan inte förklara hur bra det känns. Att äntligen bara få vara gravid. Utan oro och komplikationer, det känns som rena lyxen. Jag ska givetvis fortfarande ta det lungt, vila och inte jobba. Jag ska fortfarande gå på täta besök och kolla så inte ägg vitan kommer tillbaka i urinet och så att inte blodtrycket sticker iväg.


Jag har redan fått det lilla gravid strecket över magen. (hålet är från tidigare piercing)  Många kallar det kill streck. Men jag tror det är en myt. Vad tror ni?



Nu ska vi bara må bra jag och lilla fisken.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag är glad för er skull. Härligt att höra en positivare ton.

Söt mage

pusselipuss

2010-03-10 @ 20:31:23
Postat av: Angela

Åh va skönt =) Fortsätt och ta det lugnt. Du har en jätte fin magen =) Kramar

2010-03-11 @ 08:16:24
URL: http://angelasand.blogg.se/
Postat av: janni gravid i vecka 35 <3

Tack så mycket, oo så söt magen är! så mysigt!

Gud vad skönt att det gick så bra idag, fortsätt bara att vara rädd om dig! Städa inte för hårt idag:P



Jag vet några som fick det strecket som fick en flicka så det kan inte vara så!



Blev inte klara med byrån igår heller, mannen var tyvungen att sitta i telefonmöte :( men idag ska vi bli klara! hihi!



Sköt om dig! kramar



2010-03-11 @ 11:53:15
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: ida

Jag väntar en pojke och har inte fått något sträck. Så en myt :)

2010-03-31 @ 17:14:35
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback