mitt i veckan

Jag hålelr fortfarande på med papper. Jag har ju givetvis sovit i mellan, men jag har börjat där jag slutade så att säga. Inte mycket kvar nu. Anna Bergendahl är i högtalarna och jag är glad. Solen lyser idag igen. Vilken skillnad det gör.

Mannen har sprungit till jobbet efter den dagliga serveringen av frukost på sängen. Han är sååå bortskämd, men sååå vard det. Jag får passa mig bara så det inte blir för mycket av det goda. Kommer ju behöva honom välldigt mycket i hemmet om ett litet tag. När knoddis kommer.

Nää, om jag skulle bli klar här, ska hinna vika lite tvätt och duscha innan jag ska vara och kolla blodtrycket kl 11. Det tar ett tag att komma i kläderna och smörja in mig nu för tiden =)
Dags att sätta igång.

hoppas ni får en toppen dag vänner.



God morgon!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ha en bra dag, min vän!

pusselipuss

2010-03-03 @ 08:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback