Lördag

Idag ska vi åka till Borås för att beställa kakel och badrum till huset. Vi vet hur vi vill att det ska vara så det ska inte velas så mycket, bara fattas beslut =) Det är inte lätt det här med renovering, det är så många beslut som ska fattas att man blir tokig, till slut blir det nästan att jag bara säger "jag skiter i vilket, välj du" Inte riktigt men, man kollar kataloger, åker till butiker, kollar på nätet, diskuterar hemma, oftast har man sig en bild i huvudet innan man ens vet om det går att genomföra.

Men vi har ju gjort det här två gånger innan så vi har lite koll i varje fall. Vår smak är ganska stilren också, inga krusiduller här inte. Vitt, svart, grått, brunt och valnöt eller ek. Verry simple.

Jaja, nu tappade jag tråden. Borås, here we come.



Såhär ser vårt badrum ut som vi har idag. I nästa tänker jag nog mer brunt och vitt. 
Mannen tänker nog mer svart.. haha hur ska det här gå =)



Ha en fin dag, idag är det toppen väder i kungsbacka!
Dags för en latte på balkonegn innan vi drar.

Kommentarer
Postat av: janni gravid i vecka 35 <3

Godmorgon! Spännade att beställa allt till huset!

Idag ska vi till Hbg min syster fyller år idag!



Ja tänk så mycket nytt man har sen efter ett par månader! Det är ju faktiskt possitivt :)



Hoppas ni får en mysig lördag! Kramar

2010-03-13 @ 10:56:09
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback