god morgon tisdag

Vi ligger kvar i sängen och latar oss. Regnet står som spön i backen och det är fortfarande lika grått. Huvudvärken är borta men vi är lite trötta. Nyhtesmorgon står på i bakgrunden och frukosten ligger i magen. Havregrynsgröt med russin och mjölk. Mumma.

När mannne drar till jobbet ska jag plöja några avsnitt av one tree hill. En fantastiskt bra serie. Jag vill inte gärna lämna hemmet idag. Men jag är så illa tvungen. Lite papper ska fixas och mitt balsam är slut.
Så en vända på stan väntar. Kanske sutar det regna lagom tills jag ska åka.


Jag använder produkter från salong till håret. Det borde alla göra. Det gör verkligen skillnad. Man ska vara rädd om det hår man har =) Loreals shampoo och balsam passa mig perfekt. Det har  jag haft i flera år. Styling produkter, leave in balsam och inpackning varierar efter årstid.

Hoppas ni får en fin dag med mer sol än mig.

Kommentarer
Postat av: Melanie

Det gör jag också:) Det är ju så drygt så det räcker ju längre än vanliga produkter, som faktiskt inte alls är lika bra. Det är absolut värt pengarna:) Hoppas du har haft en bra dag och att kvällen blir ännu bättre, Kram!

2010-03-23 @ 16:50:40
URL: http://www.nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback