god morgon onsdag

Igår var fisken som galen. Det såg ut som någon kastade boll i magen på mig. Det syntes verkligen på utsidan att det bor någon där inne. Vissa gånger sparkade "han" så det gjorde riktigt ont. Men det är ju mitt livs tecken. Så sparka gärna viare. Än så länge så sover jag bra på nätterna. Är bara uppe och kissar en gång och fisken sover hela nätterna efter en kriks omgång vid 22 snåret. Hoppas det håller i sig =)

Idag ska jag till Varberg med sandy. Vi ska kolla in babyproffsen och käka lite lunch. Jag hoppas jag hittar min sugpropps leksak. Vädret är fortfarande grått och tungt, inte konstigt att folk blir vår deprimerade eller vad det heter. Men solen visade sig faktidkt i går eftermiddag, om jag blev glad. Man får försöka njuta av varje liten stund den är framme.



hoppaas ni får en glad och solig dag mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en mysig dag!! puss

2010-03-24 @ 09:05:16
URL: http://ladytaghvai.blogg.se/
Postat av: Malin, 19 & gravid

Tack så mycket :)

22/5 har jag bf, själv då? :)

Nej, vi har inte kollat :)

Har ni? :)

Det samma :)



Kram

2010-03-24 @ 09:37:16
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

tack :) ja vi kunde inte hålla oss, var alldeles för nyfikna, så kollade upp könet så fort det gick :) ja det är en jäkla tur att hårbollen e så söt och snäll, han kommer undan med mycket tack vare det :) ha en mysig dag och säg till om du hittar en sugpropps leksak, hade vi också behövt!! kram

2010-03-24 @ 12:19:36
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Melanie

Härligt med en massa livstecken;-) precis som det ska vara! I natt var jag uppe och kissade 4 ggr, åh vad störande det är. men det är ju bara att gilla läget och intala sig själv att det ej gäller för alltid hehe. Hoppas ni får en bra dag och att du hittar det du är ute efter, alltid skoj att shoppa till bebis! Kramar!

2010-03-24 @ 13:37:51
URL: http://www.nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback