Dagen!

Dagens bravader har varit frukost hos Madde, Danile och lilla Theo. Mycket trevligt och välldigt gott. Sedan svängde jag förbi K-mässan för att shoppa lite fler amnings BHar. Dom går lixom åt som smör.
Ella var lite över trött utan sov resultat så ingen shopping till skrik bebisen idag =)

Väl hemma slängde jag i mig lite mat för att sedan bege mig till BVC. Lilla damen har hunnit bli hel 53,5 cm lång och väger nu 3985 grma. Stora trollet. Vi pratade även lite om värmen och barnmorskan tyckte synd om alla bebisar som måste pinas i denna hetta. Dom kan ju inte reglera värmen som vi än. Dom svettas ju inte heller. Det enda hon tipsade om var en fläkt och någon tesked vatten. Sedan naken fis givetvis..

När vi kom hem var det dags för en uppryckning i hemmet. Jag har dammsugit, vikt tvätt, plockat ut och in i disk maskinen å, ja ni vet det vanliga tugget. När mannen kom hem lagades det köttfärs och här är vi nu.. Behöver jag säga att jag är helt slut? Jag älskar att det händer saker hela tiden, jag har ju planer hela tiden.. så i morogn blir det en hemma dag med lilla Ella.. vi ska bara vara hela dagen, prommenera och ha det gott.

Nu blir det soffläge!!

Hemma hos Sigrid och Sandra häromdagen!

Sigrid är så söt med Ella, så kärleksfull och go! Fråga Sigrid vem hennes bästa kompis är så säger hon Ella, Ella Ella.. söta ungar!

Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till två prinsessor

Låter som ni haft fullt upp:) men det är bara skönt, älskar också när det är full rulle:)

Ha en skön dag

kram

2010-07-01 @ 08:44:44
URL: http://esmamma.blogg.se/
Postat av: Melanie

Oh vad hon växer, vad härligt! Hon är så fin eran prinsessa!

2010-07-01 @ 09:14:12
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback