uppdate

God kväll i stugorna.
Hos familjen toft spenderar vi kvällarna med god mat och bubbel vatten. Idag till ett avsnitt med bygglov och nu Desperet. Det ser ut som varje kväll. Fast med olika program då! Jag ska inte säga att jag blivit tråig med graviditeten, men vist har det förändrats. Jag är så trött efter en hel dags jobb att jag måste ligga ner. Jag trodde inte det skulle bli så, "jag som alltid är så käck" men så blev det. Foglossningar och svullna fötter gör att jag går som en 95 årig dam efetr en 10 timmars dag. Så jag måste helt enkelt vila. MEn alla dagar när jag inte jobbar sysselsätter jag mig med lite allt möjligt.

Vi var en sväng på Ikea i söndags. Kollade in lite mat bord till huset bland annat. I lördags var vi på rundtur runt hela stan. Mycket givande och trevlig dag tillsammans med min man och vänner.
I morgon är jag ledig igen. Förutom ultraljud så ska jag jobba hemmifrån, tvätta och för hoppningsvis bli bjuden på kaffe hos sandra.

Nää.. slutet på despret nu, sedan paradise hotell.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback