mot en bättre vecka?

God middag kära ni.
Åter igen faller snön över kungsbacka. Jag vill inte mer nu. Det är svin kallt och jätte fult ute. Snön är svart och gul av avgaser och piss. Bilen är smutsig och ledsen för den fryser hela tiden. Jag är som ett lite löv, frusen, svag och kall.

Denna veckan har varit riktigt tuff. Många tårar har fällts varje dag och sov timmarna har varit alldeles för få. I natt tog jag dock igen mig lite. Somnade halv 11 i går kväll och vakande halv 10 av klockan i morse. Dock lika trött.

Veckan som kommer ska bli bättre. Henke ska ha möte med en ekonomi tjej som för hopningsvis ska ta över mitt jobb. Jag ska vara ledig tre dagar. Alla de dagarna ska spenderas med en bra bok, the och mackor i soffan. Jag ska vila.

Men först ska denna dag avklaras, först med jobb på Jc sedan god mat och film i soffan med mannen.
Heja mys söndagar!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ändrade planer! Systerinosen kommer ju på besök, dock med följe av resten av familjen! Men men, mysigt ska vi ha! :)

2010-01-31 @ 16:18:42
Postat av: Pernilla

Klart att det blir en bättre vecka!

2010-02-01 @ 09:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback