god morgon fredag

God morgon.

Idag är åter en fullspäckad dag. Nu sitter jag med ku10 blankettter och löneraporter. Lunch ska jag käka med maria som ska flytta till sthlm. Jag har några ärenden att springa på stan och i kväll blir det födelsedags middag här för henkes mamma.

En rolig dag helt enkelt.


Inatt drömde jag om vårt hus. Jag längtar så jag håller på att bli tokig. Det ska bli så mysigt med ett litet hus lagom till våren. Altanen ska bli min spott. Jag har nog aldrig varit så blek som jag är nu. Vidare ska jag inreda , pyssla, fixa fina blommor på altanen och massa annat. Jag kommer nämligen ha hur mycket tid som helst nu när jag ska gå hemma med fisken. Yee right!!!

ha en fin dag vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback