morgon runda på ikea

Det har varit en trött vecka hittills. Jag kan inte fatta att det redan är onsdag. Det känns som jag inte ens startat denna vecka. Blodtrycket i tisdags visade sämmre igen, det gör mig alltid på lite dåligt hummör. Men det är bara att hänga i.

Nu har jag precis kommit hem från ett kort men trevligt besök på IKEA. Jag, Sandra, Sigrid och Frida var där redan halv 10 i morse för lite frukost innan öppning. Gott och trevligt. Sedan tog vi varvet både uppe och nere. Jag letar efter någon vit byrå, garderob liknande sak till knodden och en hall möbel som man kan sitta på.




Kanske att det blir något i denna stilen. Vi får se, ska kolla liet andra kedjor också. Mio, svenska hem mm. För övrigt ska jag spendera resten av dagen med vila. Jag känner att det behövs.
I kväll kommer Madde, Daniel och Theo på en liten kvälls visit. Då ska jag bjuda på Kyckling och färsk pasta. Hoppas det sak smaka.

Ha en skön dag vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback