mat dags!

Idag ska det lagas hamburgare och pommes hemma hos familjen Toft. Det ser jag fram imot. Det ska bli riktigt gott.

Jag har vilat hela dagen. Dock har jag fått ringt lite samtal och skickat iväg brev till försäkringskassan. Men allt i ett lungt tempo. Duktig jag är.
Nu ska jag till coop, kylen behöver fyllas, Jag behöver luft. Perfekt för lite mat mission.
För övrigt måste jag säga att det inte alls är så jävla krångligt med försäkrings kassan som man tror. Mamma dagar, pappa dagar, spara, ge bort, mm, visst är det mycket. Men det finns bra förklaringar på nätet och jag hade turen att få prata med en riktigt trevlig och kunnig tanta idag på dagen. Tack för det.

Nu -  Coop



Något i denna stilen har jag tänkt mig. Denna varianten är med tsatsiki, det kankse man skulle prova. Vad tror ni om det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback