baj baj varberg

Jag är hemma. Det känns så skönt. Det kom en tår när jag la mig i lakanen hemma och kännde vår doft, Henriks doft. Jag har aldrig länktat hem och till han så mycket innan.

Mitt tryck är som det är. Det kan vi inte göra så mycket åt. Mem äggvitan är borta. Det är det viktigaste.Det är den man är orolig för.  Nu ska jag bara fortsätta leva som innan. Göra något litet varje dag och sedan vila.
Så länge äggvitan är borta håller jag mig hemma. Så vi kan pusta ut för denna gången!

Ha nu en toppen fredag vänner.
Kram


Tack för alla fina kommentarer och lyckönskningar. Dom värmer verkligen. Henke och fisken säger hej också. /nej carro vi vet inte vad det är, men på något vänster säger jag oftast han, kanke är undermedvetet!)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh vad härligt att höra! Så glad för eran skull.

Ha en bra kväll, Kompis

Puss

2010-02-26 @ 18:53:37
Postat av: Sandy

gud så skönt att det blev en "kortis" i varberg,ha nu en lugn och skön helg,så hörs vi nästa vecka.kramkram

2010-02-27 @ 07:26:24
Postat av: Janni med bebis i magen <3

Skönt att du är hemma igen och mår bra!

Hoppas de håller sig borta nu!

Kramar

2010-02-27 @ 14:27:46
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: anna

Gott att ni mår bra och att du får vara hemma.

2010-02-28 @ 10:49:11
URL: http://ginnyajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback