utmaning!

Jag har blivit utmanad av frökennilsson att avslöja 10 saker om mig själv.
Here we go!

1. Jag är orolig varje dag för att jag ska behöva åka ner till Varberg nu och ligga där tills det är dags för förlossning.
2. Min tuttar läker mjölk (skit äckligt)
3. Jag gillar inte min bebis mage som alla andra bloggare gör. Tycker bättre om att vara "smal", men givetvis älskar jag den lilla varelsen som växer där inne. Förstå skillnaden!
4. Jag är helt hysterriskt ordningsam vad det gäller min garderob. Allt ligger vikt i perfekta högar i färgordning. Hängen är fixade med klänningar, kjolar, linnen mm för sig.
5. Jag är super rädd för fåglar
6. Jag vill skratta och vara mig själv, vill inte vara en hormon bomb!!
7. Har en dålig vana att ta en pigelin varje dag efter maten
8. Jag längtar efter att bajsa ordentligt!!
9. Vi hade ett missfall innan fisken.
10. Idag ska vi inviga grillen och de fina utemöblerna.

Nu utmanar jag  Madde, Sanna, Pernilla, Melanie och Jannie, det ska bli kul att kolla in er lista. Ni kanske har bättre fantasi än mig =)

Kommentarer
Postat av: Janni-snart mamma <3

Du har sååå fin mage bara så du vet!! Mina bröst har också läckt jätte länge, haha lite leskigt det där!!



Hoppas du har en mysig dag, jag har bara tråkat rundor inne idag.. SÅ segt!! kramar

2010-04-22 @ 15:58:48
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha kan man inte bajsa som gravid?



Kul att du antog utmaningen. Kul att få vet lite små sker om folket :)

Förstår att du vill hjälpa till, men du får se det positivt, de får ditt underbara humör :p

2010-04-22 @ 18:01:28
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Melanie

Mina tuttar började läcka i v.17, det är verkligen inte alls trevligt. Och jag håller med dig, ibland längtar jag verkligen tillbaka till hur jag såg ut innan bebismagen kom. Men snart är vi tillbaka där igen eller hur:) Kul med utmaning, den ska jag anta alldeles snart!

2010-04-23 @ 13:45:29
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback