tisdag fast måndag

God morogn solstrålar!

Idag har jag massa tråkiga to do saker att pilla med hemma. Jag tvättar som en galning, vår tvätt korg har aldrig tidigare varit så full. Men efter min hel städning i söndags slängde jag dit massa filtar och annat. Skönt att ha fixat sånt innan det ska packas ner.

Jag ska även ringa försäkringskassan och kolla hur det går för dom med mig. Jag blev ju sjukskriven 3 februari och jag har inte fått en spänn än! Hur det går med havandeskapspenningen tycks dom inte heller vilja svara på. Jag ska rinag dina försäkringar och täckna en villa hem försäkring mm mm , ni hör ju vilket glamouröst liv jag lever!


Så dags att ta tag i ppaper högen!
Förresten är Jet roliga. Jag har fått ett nytt kort från dom som är adresserat till Carolne Toft (Alltså till mig) På kortet står det Caroline Skårbing, som jag hette innan jag gifte mig för ca 1 år sedan. Haha, så det kan bli.

Dags för kaffe om det här ska fixas utan sammanbrott =)


Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Det kan jag tänka mig att de var! Tack!

2010-04-06 @ 10:23:24
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Malena

Jäkla försäkringskassan! Men det är väl som det brukar... Tyvärr...



Skönt att få undan sånt som man inte tvättar så ofta. Har du tvättmaskin i lägenheten?



Kramers!

2010-04-06 @ 10:30:26
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Malena

Vi bor fyra trappor upp i en gammal lägenhet utan hiss.... Sammandragningarna haglar täta när man går upp för kan jag säga :)

Vår tvättstuga ligger på andra sidan innergården nere i en källare. Jag har förmånen att ha en sambo som sköter tvätten. Orkar inte släpa så långt/tungt då får jag ont.



Ja, jag har ju sett ert fina hus ni ska flytta till! :) Härligt! Hade ett hus för några år sedan. Det är ju underbart! :) Men just nu känns det bra med lägenhet. Vi har ett sommarhus också så det går ingen nöd på oss. Vi är där nästan varje helg vår, sommar och höst. Annars hade jag nog saknat landet alldeles för mycket.

2010-04-06 @ 11:11:55
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback