helt slut

Ni är så söta, tack för alla grattis. Det värmer verkligen.

Dagen idag har gått sjukt fort. Mötet på banken tog nästan 1 timma. Efter det åkte vi direkt upp till huset. Det känns så bra. Det känns verkligen hemma. Som det är byggt för oss lixom. Känslan när jag satte nyckeln, min nyckel i låset var speciell. Tänk här ska vi bo i massa år. Hoppas jag i varje fall. Men nu är det RENOVERING för fulla muggar. En dag i taget.

Nu har jag landat hemma i lägenheten igen. Vi kommer ha kvar den till sista maj för att hinna fixa färdigt i huset. Så vi kommer bo bra och jag kan packa någon låda då och då medans Henke renoverar. Toppen bra!




Förta gången jag sätter nyckeln i låset, Henke och Jerker pratar trapp renovering
Köket som det är idag och köket som det kommer bli på ett ungefär om en månad..

Nu ska jag sova middag. Jag är sååååå trött.


Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Så kul att få renovera sitt egna hus!

kommer att följa med spänning allt ni gör :)

Kramar

2010-04-21 @ 18:22:36
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Malin

Gud va kul att få köpa ett hus!

Kan tänka mig att allt kommer vara en mix av dröm och helvete första tiden. Men tänk va skönt att ha något och verkligen, verkligen känna att jo, det här är banne mig MITT hus!

2010-04-22 @ 00:19:33
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: Malena

Sååå spännande!! Jag blir avundsjuk!! :)

2010-04-23 @ 07:53:28
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback