Matlåda!!

MM en god lunch låda i magen och lite kaffe i handen. Kan man ha det bättre? Omelett från igår fick jag me mig idag.
Äter ni ute varje dag??

Jag fattar inte hur man kan lägga pengar på det! Jag har med mig en låda i stort sätt varje dag. Jag e lite bortskämd jag vet, henke gör ju mina lådor. Men han e bortskämmd han me. I varje fall. Jag kan inte fatta hur man kan lägga flera tusen i månaden på utemat. De e ju inte ens gott. Inte nyttigt heller för den delen. Beror väll på vad man köper iofs. JAJA nog om det. Jag e glad att jag får mat me mig varje dag.

Idag blir det ett core pass med anna efter jobbet. Sen e det raka vägen hem för att stoppa näsan i bröllops planer.



Men framför allt. Mitt älskade Gossip..

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback