Long time..

Long time no see.. I´m back!!








Vår midsommar började på tjollholm slott. Det bjöds på dans runt stången, korv med bröd, spel och en lång prommenad. En riktigt trevlig början på dagen helt enkelt. För första året på riktigt länge hade jag midsommar krans. Jag fick den av pappa. Fina va? Vi slapp undan allt regn.. tur det, efter slottet bar det hem igen för att svira om till kvällens outfit.












Hemma hos Madde och Daniel hade vi en riktgit mysig kväll. God mat.. jag fullständigt älskar sill. I år klarade jag att ta en liten klunk snaps utan att spy. Duktig jag är =) Henke och daniel hade trevligt med cigarr och whisky.. Solen stålade.. en riktgit bra dag.. tacka söta




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilken mysig midsommarhelg ni har haft! Hur är det med dig idag? Jag mår bra fast lite trött. Samuel fick öroninfalmmation natten mellan lör-söndag så han var så ledsen hela natten. Upp till akuten igår morse och då visade det sig att lilla trumhinnan hade gått sönder! Inte konstigt han hade jätteont och var ledsen.

Så nu börjar vi veckan med att vara jättetrötta så i em efter jobb bär det hem till sängen

pusselipöss

2009-06-22 @ 08:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback