Trött måndag

Gud va tråkig jag är som inte la upp bilder från helgen igår! Men jag orkade inte helt enkelt. Jag placerade mig själv i sängen för The hills maraton, ååå så skönt det va. Riktigt mysigt att inte behöva göra nått. Henke fyllde ju år igår, det firade vi ordetligt i lördags natt. Så igår blev det bara lite fika hemma med några vänner. Men det va skönt.

Dagen idag började med replay inköp. Det gick strålande, alltid svårt att välja. Men det ser bättre ut än på ett tag tycker jag. jaja. ikväll ska vi ha hem våra servitriser för genomgång av the big day!! Spännande. Efter det dör jag nog i sängen. Jätte trött idag. Men bilderna från helgen ligger i kameran. Dom kommer.. lovar =)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! är nyfiken på era bilder från helgen! hoppas allt blev spikat idag på sevitrismötet. Nu har vi bara tis och ons på oss innan jag åker och jag antar att du har häcken full men vi kan väl försöka klämma in en snabbis iallafall? kram

2009-06-15 @ 23:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback