semester firaren

Jag har dragit mig för det här.... för att blogga! Jag vet inte hur jag ska beskriva den kännslan jag känner. Jag vet inte hur man förklarar den lyckan jag är i. Vår dag var den bästa dagen i mitt liv hittills. Jag önskar jag kunde dela med mig till er alla hur jag känner mig. Jag är fylld av ett rus, en lycka man inte kan säta finger på. Min man, som han faktiskt är på riktgit nu =) har gjort mig till den lyckligaste kvinnan i världen. Vi har kämpat tillsammans med våra vänner och vår familj för att nå till vår bröllopsdag, det har inte alltid varit så lätt, me vi nådde målet, vi gjorde det!!! Och vi gjorde det jävligt bra!

Tyvärr har jag ännu inte fått så mycket bilder att dela med mig av. Men bilderna kommer bli många och jag kommer tjata ihjäl er.
Men jag och nosen började i varje fall fredagen med mys på heaven 23 i gbg.










Efter detta åkte vi tillbaka till kba. Jag för att möta mina vänner och han för att möta sina. Frida plockade upp mig och vi åkte till sandsjöbacka för att slappa och äta korv i solen.










Vi han givetvis med att leka lite oxå..





På kvällen grillade vi hos madde. Det blev en tidig och mycket trevlig kväll. Naglar och mycket tjej snack hans med =)



Bilder från vår stora dag kommer i morgon. Nu är det säng dags.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ni gjorde det bra också!

Visst är den pirriga känslan härlig!

pösselipuss

2009-07-02 @ 12:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback