Äntligen klar!!

Vilken städdag det blev, nu glänser hela lägenheten och julen e bort städad. Det e alltid mysigt när man tar upp de lilla man har i källaren, men det är verkligen skönt när det försvinner också. Det känns så rent. Det gillar jag, jag e nog städoman tror jag, kan man vara det?


Det tar verkligen på krafterna att städa, min mat lista höll inte riktigt, men jag har varit nyttig..
I  pause blev det keso purjolök och  tomater.. Vist ser det gott ut!


Jag måste ju få skryta lite.. haha

Jag har tänkt över den där listan jag pratade om..
Att göra 2009.

  • Städa källaren
  • Planera mitt bröllop
  • Gå till tandläkaren
  • Bli sund
  • Promenera ofta
  • Ta mer bilder (de har börjat ganska bra)
Sen finns det ju de sakerna som man vill ska hända
  • Jag ska helt plötsligt få massa tid
  • Pengarna ska rammla in så jag kan köpa massa nya kläder och skor hela tiden.. 
  • Min blivande slutar lägga kläder överallt 
  • Jag ska sluta röka
Det får räcka, man kan ju inte gå runt och hoppas på massa saker, jag får se till så det blir gjort i stället..

2009, ett rökfritt år??




Städning i hallen.. och tvätten hänger på tork som ni ser..
Denna spegeln är min favvo möbel buy the way...

Den e enorm och hur fin som helst, Henke köpte den till mig för typ 2 år sedan,
då hängde den i sovrummet i våran förra lägenhet.
Men jag tycker den gör sig bättre här, i min stora hall..



I morgon kommer skåne på nesök igne, hur kul som helst att få se dom så ofta. Henke ska laga något gott,
men nyttigt =)
Får man dricka vin när man bantar förresten??

jaja mer om det och skåne i morgon.. nu e det nana dags..

puss Lin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback