dumma dator..

Mitt nyårs inlägg tycktes inte vilja bli uppdaterat, jaja nu ligger det uppe i varje fall. Idag är det fredag, oj vad fort det går. Nu e julen över, nu vill jag faktiskt bara att det ska bli vår.

 

Idag e jag ledig, tog mig en riktig sovmorgon, de var behövligt. Min karl ligger i sängen och nanar gott. Vi ska ut på lite missions idag. Fixa bilarna och köpa present till Frida som fyller 25. Senare i kväll är det fest för henne, det ska bli trevligt.

 

När man går in i nya år tänker jag alltid på vad man kan göra bättre nästa.

En liten påminnelse till alla er som vill vårda er kärlek.

 

Kärleken e svår och underlig.

Varje dag är en ny erfarenhet.

Varje dag är en ny resa, som vi gör tillsammans.

 

Låt er färdas på vägen mot en bättre framtid.

Lyssna och försök förstå varandra.

Ge varandra trygghet och respekt.

Våga utmana livet, det kommer att göra detsamma mot er. 


080614 fyllde Henke 25, då fick han ett fallskärmshopp av mig.

något att sätta upp på att göra listan för 2009 kankse??

 

 

 

Till min Henrik, han är den bästa som finns.

 

Vi håller om varandra när det känns svårt, lyssnar och försöker förstå.

Vi ger varandra kärlek och glädje.

Vi vårdar vår kärlek genom blickar ord och ett samspel som ingen kan förstå.

Just nu njuter vi av livet och är redo för nästa utmaningar.

 

På Helsingborgs festivalen förra året.. så söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback