Tillbaks till verkligheten!

Äntligen är jag tillbaka. Det har varit skit kul att komma iväg. Kul att vara på mässa, men det är alltid skönt att komma hem och bara vila lilla hjärnan lite igen. Tillbaks till verkligheten!!

Imorgon är det min lediga dag. Jag ska faktiskt klippa mig! Det ska bli super skönt. Håret är trassligt som aldrig förr. Brynen ska noppras och färgas. Jag kommer komma ut som en helt ny människa =)

 

Har jag otur kanske jag kommer ut från salongen såhär...

Ne det har faktiskt aldrig hänt, jag är ju super krullig, hur fan gör man något kul av det??

Nu är håret ganska långt, jag gillar det. Men så fort jag klipper mig blir det extra krulligt och känns jätte kort. Men det växer ju, tacka gud för det!

Sandra och Sigrid ska också få lite besök, en promenad kanske skulle göra gott! Det är skönt att jag inte har så mycket planerat, ska bara tvätta lite också. Jag kanske t.o.m har lite tid för källaren i morgon. MÅSTE hitta min dikt bok!!!

 

Jag önskar mitt hår kunde bli lite längre..

Men det har ju en tendens att bli så satans slitet när det vuxit ner lite!! 


Nya bryn gör susen när man inte orkar sminka!!

 

 

rareldy

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tösabiten! Allt e bra, hur e det sj? Har du haft kul? Tack, försöker få det så bra som möjligt! Du e välkommen närsom=)! Hoppas klippet går bra imonn! Kram

2009-02-04 @ 22:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback