sov gott

Den där promenaden satte sina spår, jag är sjukt trött, idag kanske man kan nana tidigt för en gångs skull.
Men jag måste visa er Henkes bil.. lr a man hade ju kunnat hopps =)
När vi va inne i stan i söndags skrek Henke helt plötsligt whhaaaa och öppnde tak luckan, jag såg inget men höde ett jävla dån. Till sist ser jag den, jävlar vilken bil. Henke blev helt till sig.. haha killar & bilar.


Ferrari 599 gtb är tydligen namanet.

Men vist är den fin!!

I morgon är ingen vanlig torsdag, jag ska jobba! Jannie är sjuk så jag får ställa upp föra laget, men det gör jag så gärna. Jag blir ledig på söndag i stället, det är inte fel.
Så allt som stod på min lista blir framskjutet, men har jag väntat med städ och pappersjobb ett tag, kan det fan vänta ett tag till. Eller hur??!!

Men vinet med Sandra ska jag inte missa. 17.30 hos mig är det sagt. Jag längtar.

Förresten, jag shoppade en ny jeans jacka idag. Mer om den i morgon.

Nu ska jag krypa ner.

rarelady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback