En hej dundrans kväll

Vilken kväll det blev igår, super god mat och massa vin!!
Jag tog fisk soppa och vitt, jag vet inte om jag börjar bli gammal, men jag har lärt mig att  det där med att blanda inte är så bra. Så jag startade kvällen med vitt och fortsatte med det, vist en drink slank ner, men oj vad vettig jag är. Värre är det med min karl.

I varje fall, jag var hemma vid halv åtta, slängde in mig i en snabb dusch och svirade om till lite mer party kläder. Vi drog oss ner till krogen Åsidan och hade en super trevlig kväll.


Anna och Ellinore var med, det va tur. Annars hade jag nog inte haft lika trevligt.


Sola kanske!!??


go och glad Ellinore


Nu ska jag hoppa in i duchen, Sara väntar på oss. Henke ska montera hennes lampa och jag ska bara dricka kaffe och ha det bra =)

I kväll är det premier för melodifestivalen. Ska ni kolla? Hoppas det är bättre än det varit de senaste åren. Jag hoppas att Molly Sanden och Agnes är bra. Vi får se!

Ha en toppen dag mina vänner.

rarelady


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback