ut på landet

Nu kommer snart min kära man och min litel sis hem..Dom är så söta och följer med mig ut till fjärås idag när jag ska fota. Jag kan behöva lite sällskap. Väl här hemma sen ska vi äta gott och bara mysa. Kankse kolla på en film. Någon som har ett bra tips?

I morgon när vi vaknar är det ingen vanlig dag. Det är nämligen sannas 19 årsdag. Lillasyster börjar bli stor. Det ska vi givetvis fira med frukost på sängen och massa kramar hela dagen. Men den stackarn ska få slita på sin dag. MissLin gifter ju sig i morgon och sanna har fått äran att fixa hennes och tärnornas frisyr. Jag ska med som springtant och pajas. Passar mig perfekt.



ååå vilka härliga minnen jag har från timmarna innan bröllopet när sanna fixade håret. Hon är verkligen jätte duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback