tränings dags..

Jag sa ju det. Jag blir vansinnig av att bara kolla igenom bilderna. Fan va smal (smalare) och vältränad jag var i vintras. Minst 5 kilo ner. Helvete. Hur lyckas jag sabba det på mindre än 6 månader. Fy mig. Som jag tränade och slet för att ha bra rygg och se vältränad och fräch ut. Nee, förändrings dags. Jag känner verkligen inte för det. MEN det skiter jag i. Såhär kan jag inte hålla på. Detox kur för mig. Lr a... på lördag är det fest för lilla mig, jag har ju fyllt 25 precis. Så måndag borde ju bli en bra dag. Vad säger ni?? Ska vi sätta igång?

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA JAG VILL OCKSÅ!!!!!!!!!!!!!!promenader here we come!!

2009-08-18 @ 21:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback