kvällens




Nystädad lägenhet, maten står på spisen och Reza och Jenny är på väg över för lite mat och ett glas rött. Jag har haft en riktigt bra ledig dag idag. Jag har endast suttit ner under lunchen med persson, och när jag har bloggat såklart. Men jag har kommit på att sitta och ta det lugnt är kanske inte min grej. Jaja nu spårar jag igen. Dagen har varit bra, jag har fått gjort mycket.

Den nya tröjan från gina sitter på. Alla har/kommer had en. Men fan va skön den är. Endast 149:-

nu knackar det, ha en fin kväll!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ser baginbox-ställningen men vinet står på köksbänken....hahaha... riktigt fin i den tröjan... puss puss nu ska jag till din söta syster så ska hon göra mig fin fin i håret....

2009-08-28 @ 11:42:10
Postat av: Queen

skit mysig tröjja =)

2009-09-01 @ 17:36:18
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback