ny vecka nya möjligheter

Idag är dagen då jag tar tag i min träning igen. Som vanligt kan man skylla på både det ena och det tredje för att "slippa" träna. Men faktum är att jag vill ju träna. Enklare är det inte.

Så idag är dagen jag går ut och springer efter jobbet.
Ryggen värker lite efter bara några timmars jobb. Men skit samma. Jag måste ut och röra på mig. Man mår ju så bra efteråt. Jag sover bättre och känner mig piggare.

Så denna veckan ska jag:

Måndag: Jobba springa

Tisdag: Jobba Dans träning med proffset kusin karl.

Onsdag: Jobba, Städa, vila

Torsdag: Bröllops planering, tvätt, Dans träning. Sola!!

Fredag: Jobba, Hem till Helena för en kväll med lite jobbarkompisar

Lördag: Åka till Jönnköping

Söndag: Jobba-- vila

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback