Mitt 2008 i bilder...

Kollade igenom bild mappen för 2008.. Tänkte jag skulle dela med mig, tyvärr va vi jätte dåliga med kameran i början av året.. så jag antar att det inte hände så mycket då.. haha..



Henke fyllde 25, han fick ett fallskärmshopp av mig i present.
gissa om han var glad?


Vi var på winnerbäck konsert i Varberg med Anna och Johan.... det ösregnade
nästan hela tiden, men roligt va det..


Jag Anna och Lollo va i Fjällbacka på Skipper fest..hahahh
Skepp å hoj.


Det blev en jävla fest..


Vi nana alla tre i mitt bagage..



Jag och Älskling va i turkiet en vecka.. hur skönt som helst..



Där träffade vi två sjukt sköna brudar.. Sara och Malin..
Vi hade även riktigt kul med dom när vi hade kommit hem.. Melondrinkar e våran grej =)


Vi va i Helsingborg och hälsade på våra vänner.


På kvällen va Samuel hemma hos morbror Ted medans vi kollade på Amanda Jensen och drack massa öl på Helsingborgsfestivalen.. En tur dit blir det i sommar igen.. Såååå roligt


Solnedgång och grillning hos Christian i Kullavik.
Jag och madde njuter av en drink på terassen..



Jag fyllde 24.. Go ÖL och massa fina paket serverades till mig..


Patrik, Henkes kusin gifte sig med sin Ullrika..


Henke FRIADE.. Marstrand 20081003
(Tänk bort vin boxarna.. ) BM, min mamma och pappa sitter och tittar, ingen viste något, jätte romantiskt.
 Den bästa dagen 2008.



Vi va uppe på Marstrand en sväng till med Madde och Daniel och hälsade på Svärmor och Rolf.
Dena bilden är tagen inne i karlstens fästning.



Fina Peter.. För alltid i mitt hjärta.

Jaa.. Resten har ni nog sett i dom tidigare inläggen..
Hoppas ert 2008 varit bra.. nu ser vi fram emot ett härligt 2009..

 puss Lin












Kommentarer
Postat av: Madde

Fina bilder du har lagt upp :) puss gumman

2009-01-05 @ 21:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback