Första GI-dagen

Första GI-dagen..

 

Det började med att jag åt gröt med russin, hur gott som helst, kände mig verkligen duktig och sund. Tills jag kom på att havregrynsgröt e massa kolhydrater..

Det tog inte många minuter innan det sket sig, men gröt är en bra start på dagen, så jag tänker fortsätta med det och köra GI resten av dagen, låter inte det bra?

 

Recept för morgondagen blir

Fiberhavregryn med russin och mjölk

Äpple

Henkes super goda omelett med köttfärs, bacon, lök, purjolök och tomat.

Keso och äpple

 

Låter inte det bra?

 

Gud vad jag känner mig inspirerad.

 

När jag åker på min bröllops resa till sommaren ska jag vara hot =)




 Nu e det dags att börja fila på dukning.. men allt jag har i tankarna är min klänning.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback