Dålig Lin

Förlåt för super dålig uppdatering, har inte haft så mycket kul att komma med idag. Men när jag kom hem blev jag glatt överraskad, min mamma har skickat mig en tidning. Hon e för söt, jag blir alltid  så glad för de roliga tidningarna.

Idag var det en cosmopolitan. Den e sjukt bra, ok att det är mycket om kärlek och sex, tycker dom sidorna kännns lite barnsliga, men de andra gillar jag.

Nu ska jag kolla på min serie 90210.. =)
Sedan kommer Anna å lånar lite kläder inför sin resa till egypten, jag är inte alls avundsjuk..
Jävla as.. =) Alla på jobbet åker iväg, utan jag. Men jag ska ju faktiskt gifta mig =)


rarelady

Kommentarer
Postat av: Syster

Och jag ska vara en sjudundrandes stöttande tärna :) i morgon ska det bli roligt att prova klänningar.. sen kan vi dricka te och öppna våra hjärtan för varandra :) Puss

2009-02-18 @ 13:54:39
Postat av: Cattis

Precis, DU ska ju faktiskt GIFTA dig. SÅ Anna och jag FÅR åka till Egypten :) Du komemr bli årets vackraste brud! Det vet jag!

massor med kramar.

2009-02-18 @ 15:31:12
URL: http://missclivinglife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback