vitt täcke

Snön är här igen.. jag blev riktigt ledsen i ögonen i morse när jag såg det vita täcket som lagt sig under natten, men tydligen ska vägarna redan vara rena så den är nog inte här för att stanna, tur det!

Idag har vi lite halvplaner, en shopping runda är i varje fall planerad. (japp, kupongerna bränner) Vi får helt enkelt se var dagen tar oss.
Men det kan ju inte annat än bli bra.. det är ju fredag!

Hoppas ni får en härlig dag

Gårdagens lilla Ella som sjunger och spelar gitarr!
Älskade älskade unge, du är helt underbar!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Carro.Bloggen har blivit kanonfin,hon är duktig din webbmaster.Det är bra att Ella lär sig spela gitarr för då skall vi spela för er sedan.Kolla bara att strängarna är spända och att dom inte sticker ut vid skruvarna för då kan hon sticka sig på dom.Vi hörs.

2011-03-18 @ 09:42:57
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Hej stumpan! Jo det var en bra dag igår, förutom att jag inte fick träffa min son som var hemma och jag var i skolan (17 mil bort).. Hann med lite shopping och det är ju alltid fint :) Såg att du fått massa roliga checkar från HM, KUL :) SHOPPA SHOPPA SHOPPA, hihi. Ha en bra fredag, kramis

2011-03-18 @ 10:31:31
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Mamma Mormor Gittan

Jag tror att hon går i Morfars fotspår, Jätte fin blogg, Kram längtar efter er.

2011-03-18 @ 14:03:42
Postat av: - Malin & Ella

Sov så gott! Vi ses imorgon. Puss

2011-03-18 @ 23:06:43
URL: http://malinochella.blogg.se/
Postat av: En liten del av mig

Hej vännen! Vi hade också snö igår, hela dagen. Men idag lyser solen och himlen är blå! Hoppas ni får en fin dag, kramar!

2011-03-19 @ 09:47:26
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback