Lördag

Lördag och strålande sol. Idag kommer bli en bra dag. Lillan ska vara med mormor, Henke är på jobbet och jag ska ut med Jenny på shopping, fika och lunch date. Ja ni hör ju vad bra det kommer bli. Undrar just hur det känns att gå in på Zara en lördag utan barnvagn.. kommer man kanske komma fram idag då? I vilket fall så ska det bli kul med lite kvalitetstid med min sköna böna Jenny!

Kvällen bjuder på middag med Anna och Samuel. Henke ska stå i köket oooo Yes då blir det gott i lilla magen. Ett och annat glas rött kommer intagas till detta och seadn ska vi jäsa i soffan eller spela en runda spel. Kvällen utvisar.
Trevlig helg till er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som en härlig lördag!

Hoppas ni får en toppen dag med mycket shopping :)

Kramar

2011-03-05 @ 09:59:30
URL: http://minbebis.com/blogg/tultaliten
Postat av: I min lilla lilla värld

Åh, va härligt att få vara bara dig själv en liten stund. Det mår vi alla mammor bra av. Hoppas du hittar nåt kul på Zara

2011-03-05 @ 10:33:43
URL: http://Saratilling.se
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Den blev riktigt god:) hehe ja, det har du rätt i. Ska lägga upp receptet senare idag! Om du är intresserad :-)



ha en toppen dag!

2011-03-05 @ 12:12:49
URL: http://njutensmula.se
Postat av: - Malin & Ella

Fan va härligt de låter gumman!!!



Massa pussar!

2011-03-05 @ 12:55:46
Postat av: Sara

Hoppas du hittade något på stan...det är du värd efter alla turer hemma i veckan. Nå, hur gick det nu med äta-tidigt-och-mysa-hemma-istället-för-att-träna-med-Sara?? Jag saknade dig bland alla sit-ups och knäböj, de kändes rejält kan jag lova. Kram på er och ha en mysig kväll.

2011-03-05 @ 19:17:10
Postat av: Sarah & Thea

Mm låter som en underbar Lördag!



Vi har idag tagit det väldigt lugnt, varit hemma i svärföräldrarnas hus, ätit middag, firat svärmor som idag kom hem ifrån stockholm. Fyllde 50 bast 3/3 ;)



Imorgon ska Rickard lägga golv i nya lägenheten och på kvällen ska jag iväg och hålla en Mary Kay hudvårdsklass :)



Så det är en lugn helg här borta i Nol för oss :)

2011-03-05 @ 21:13:00
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback