Onsdag

Natten har varit ok, Ella har vaknat några gånger och hostat, men det har varit torr hosta utan slem så ja antar att det bara är lite torrt i halsen efter medicinerna. Hon har somnat om lätt igen efter lite kramar. Skönt för henne att slippa slemmet under natten i varje fall.

Idag ska vi vara hemma och fixa och dona massa saker innan min lilla tripp jag ska iväg på. Tvätt ska tvättas, väskan ska packas och jag ska krama sönder lilla trollungen. Usch så jag kommer sakna henne. Men jag vet att Ella har det så bra med pappan sin. Hon är så pappa kär, det värmer gott i mammahjärtat.

Hoppas ni får en underbar dag i vårsolen och tack igen för all omtanke!

Kommentarer
Postat av: carina

:) Vad skönt!

Vart ska du resa? :)

2011-03-23 @ 08:21:13
URL: http://carinadenfina.blogg.se/
Postat av: floosan

Vad ska du hitta på för något bus?

2011-03-23 @ 10:43:40
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: Sarah & Thea

Du kommer få en helt underbar helg i Karlstad! :D Skruttan finns ju kvar när du kommer hem igen :)

2011-03-23 @ 16:44:15
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej

Hoppas att lillskruttan är på bättringsvägen nu. Förstår att det varit några omtumlande dagar. Skickar en go och varm kram till er båda. Hoppas du får en spännande resa och får känna dig lite "vuxen" :) Kram kram

2011-03-23 @ 19:31:28
Postat av: johanna

hej gumman!

ja nu äter jag och hoppas jag kan ta mina sist kilo nu!

samtidigt så att kroppen blir mera fast!!

hatar min rumpan och magen=)



men hur äter du liksom?

GI rakt igenom??

jag hoppas oxå att jag gått ner!ska väga mig om 1v tänkte jag!

eftersom jag ätit pulvret så får man räkna med att gp upp lite då man samlar på sig vätska!



men kan du inte ge lite tips om hur du äter o så!

lite recept kanske du kan börja lägga ut i bloggen!



har ca 5-6kg kvar!men som det känns just nu behöver man fan gå ner 10kg till=)

vad har du för kläd stl nu? om man får fråga!



va och provade kläder idag fan känner mig som en ballong en tjockis som står där inne=)

men fick på mig M upptill L ner till så visst det va ju bra!men hur stort hade man inte fått ha om man inte gåttner=)

mitt mål är att ha en snygg tröja stl M byxor stl 38/40 el 31 i jenas!

får på mig 32nu=)

super glad men ändå missnöjd=)

ja det tar tid!!!



vart ska du åka iväg?

kram kram

2011-03-23 @ 21:12:53
URL: http://bebisfisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback