En dag i världsklass!


Premiär äter lunchen ute!

Sluta tjata om kameran, vi snackar faktiskt hemlisar här..

Sötaste ungarna!

Egentligen skulle Jannie tagit kort på mig här.. jävlar vad jag ansträngde mig för att få glada barn.. men tydligen är jag inte sååå rolig!

Ella har dragit sig fram några meter idag.. men det är med en jävla massa gnäll och sura miner.. lata bebis!

Vem hinner först?

Ok jag åter väll damen vinna för den här gången då!

Solig promenad med fina Jannie och sovande barn

Tack för en dunderdag, Ni är grymma!

Kommentarer
Postat av: Jannie

Våra älsklingar!

Hoppas ni får en störtskön fredag vännen!KRAMAR

2011-04-01 @ 07:58:10
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback