Midsommarhelgen

Vi har verkligen njutit fullt ut av långledigheten. God mat i mängder, gott vin och kalla Hof. Bästa vänners sällskap. Ingen tv (knappt) ingen dator, massa tid och havet. Ja hur bra som helst helt enkelt.

Ella gräver i sanden och bakar kakor.


Jag och Jenny gick en vända ner till havet och snackade skit med ett glas rose. Det har blåst mycket under våra dagar i Falkenberg. Men vi har haft tur ändå. Regnet har vräkt ner på nätterna.

Mammas underbara busunge



Yatzy och Jenny är taggad!

Sill lunch

Min kärlek


Stirke a pose!


Henke och Gudfar gör kransar till Ella

Finaste midsommar tjejen

Vi tränar på att gå och stå för fullt men lillan vågar inte riktigt. Hon blir frustrerad och vansinnig när hon inte kan, krampar med hela kroppen och stampar med foten.. söta unge.


Fotbollskamp!!

Kommentarer
Postat av: Morfar.

Du tog väl honom i fotboll Carro???

2011-06-27 @ 09:18:12
Postat av: Melanie

Men vilka härliga bilder. Fyllda av kärlek och glädje verkligen. Kram!

2011-06-27 @ 13:04:46
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Sarah & Thea

Mysiga bilder ifrån er midsommar!



Snart säger det PANG och så kommer ni få springa och jaga eran lilla busunge istället ;)

2011-06-27 @ 21:16:19
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh vad härligt ni har haft det!

Snart har jag semester då får vi boka in en dag som du är ledig :) Nästa vecka kanske?



Kram så länge!!

2011-06-27 @ 21:21:13
Postat av: Anna

Va härligt ni verkar haft det:)

2011-06-29 @ 09:56:49
URL: http://jagochpyret.blogg.se/
Postat av: Gudfar

Morfar, det gjorde hon inte men däremot tog hon min stortånagel så jag gick blödande från kampen :)

2011-07-07 @ 22:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback