Pappas Tjej!

Ella är verkligen inne i en puss period, det ska pussas och bitas i näsan hela hela tiden. Hon är så go, tar verkligen tag om en och trycker upp hela ansiktet mot en. Mammas tjej det, man kan aldrig få för mycket kärlek.

Ella verkar bara bli bättre och bättre. Snoret har lossat och det kommer kilovis vid varje nys. Skönt att det verkar lätta nu. För övrigt så har jag bockat av massa saker på min lista idag. Jag känner mig alltid lika nöjd när alla de där trista sakerna blir gjorda. En stjärna i kanten till mig.


Kommentarer
Postat av: Angela

Åh va skönt att hon är bättre =) Man kan verkligen aldrig få för mycket kärlek =)

Ja visst är det skönt när alla "måsten" är borta från listan haha...

ha en underbar kväll och fortsätt att pussas mycket.

Kram

2011-01-31 @ 16:46:30
URL: http://angelasand.blogg.se/
Postat av: Anna

Going! :0)

2011-01-31 @ 20:41:40
URL: http://ginnyajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback