Måndag

Så har helegn rusat förbi igen. Det går ju så sjukt fort hela hela tiden. Vi hade en super kväll i Lördags jag och tjejerna. Massa skratt och historier avlöste varandra. precis som jag trodde han vi med att göra stan osäker och svänga ett varv på dansgolvet. En jätte lyckad kväll helt enkelt. 
Igår var vi på Ikea halva dagen och sedan var det soffäng med solsidan och mat som hos de flesta andra Söndags firare.

Idag har vi varti ute på äventyr jag och lillan. Besök hos mormor, fika hos Sara och Melker och en Ica handling har avklarats.. Så nu är jag tröttast i stan. Det blir en tidig sänggång idag igen..


I veckan ska jag kolla om jag kan fynda en Molo fleece till Ella. Det är ju faktiskt lite rea kvar ute. Det lutar åt en turkos, jag har verkligen älskat den overallen vi har haft som nu är för liten.
(Förlåt att jag inte svarat på några kommentarer det sista... snart kommer tiden räcka till igen. Vi håller på så mycket här hemma nu så min datortid får lida)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Härligt att ni hade roligt i helgen!

Kolla på www.luckylittelme.se

Ha en fin dag!

Puss

2011-01-25 @ 07:59:14
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Den turkosa är jätte fin! Älskar färgen :)



svar: Ja, han helammas fortfarande. Men äntligen har han börjat äta lite i alla fall :) På natten vaknar han varannan timme ... vet inte om det är en växtperiod eller en närhetsperiod han är inne i ... kanske är det en blandning? ;)



Kram!

2011-01-25 @ 08:37:45
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: carina

Tack för tipsen snälla du!

Hoppas ni har det bra!

Är det i huset ni grejar? :)

Kram på er!

2011-01-25 @ 08:41:20
URL: http://carinadenfina.blogg.se/
Postat av: Jannie

Godmorgon!

It´s a date!Nästa vecka,hur har ni det?

Hoppas du hittar någon fin fleece.De är ljuvliga!Men jag måste ändå erkänna att de nopprar sig lite.

Massa kramar

2011-01-25 @ 10:15:29
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Fröken M

Super fina kläder ! Hoppas allt är bra med er ! Kramar

2011-01-25 @ 13:27:41
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback