Onsdag

Jag har en sådan där mysig morgon känsla i hela kroppen. Ella vaknade på bästa tänkbara humör. Jag tror att hon också är på det där mys humöret. Så idag blir det att tända lite ljus, äta en god frukost tillsammmans och jag ska slänga på en serie. Jag har "sparat" mina denna veckan. så nu väntar GG, OTH och 90210 på mig. Hoppas lilla damen går med på min mys feeling. Har vi otur så blir det pip så fort jag sätter mig. Diska, dammsuga, hänga tvätt, strosa omkring och plocka går bra, men så fort denna morsan sätter sig på röven blir det uppror från damen.

En snorig mysbebis??

Kommentarer
Postat av: Jannie-mamma till Victor

Lilla gosingen!

Tack själva vännen!Hoppas vi ses snart igen!

massa kramar

2011-02-23 @ 11:22:40
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Hon är också en liten "slavdrivare". Tore är också så. Avskyr när jag sitter ner ... men när jag springer omkring och plockar då är han nöjd ;) minns inte att Edvin var så. Men det kanske var för att han själv ilade runt överallt i samma ålder? ;)

Kram!

2011-02-23 @ 11:42:26
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback