Kräftskiva


Sur som en citron vaknade Ella i lördags. Jag som trodde det gick åt rätt håll, 3 nya tänder har kommit upp och det borde vara frid och fröjd nu när alla spruckit upp. Men inte då, så jag grävde lite till i munnen och vist är det en till på g. Inte konstigt att damen gnäller. Men hon är charmig ändå mellan varven. Älskade lilla dans prinsessa!

Ella med sina älskade gudföräldrar

Man måste ju såklart ha pynt när det är dags för kräftskiva och självklart hjälpte lilla citronen till.

Världens finaste och bästa Mosti!

Grimaser var min grej denna kväll, Therese är bara vacker som vanligt!




Jag och min helt underbara syster

Vi hade en grymt rolig kväll med spel, mycket skratt och goda kräftor.
Mina vänner och min familj ger mig så sjukt mycket glädje och kärlek!

Kommentarer
Postat av: Melanie - mamma till Moa & gravid med tvåan.

Vilken härlig kväll! Och vad underbart att ni systrar har en sådan fin relation, precis som mig och min syster. Vi umgås typ jämt :-)

ser att skruttan får mammas lockar också, så sött!

2011-08-29 @ 13:52:51
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Malin

Härliga bilder :)

Åhhh kräftor finns det något godare?Krmaar

2011-08-29 @ 19:37:24
URL: http://minbebis.com/blogg/tultaliten
Postat av: Malin

Härliga bilder!

Åhhh kräftor finns det något godare :)

Kramar

2011-08-29 @ 19:38:15
URL: http://minbebis.com/blogg/tultaliten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback