Tisdag - aningen bättre

Idag vaknade vi till lite sol och en piggare dag. Ella har sovit till 7 några dagar nu (peppar peppar) och det är verkligen skönt. 5 tiden är förbi för länge sedan och det har varit 6 länge nu. Om ni frågar mig är 7 helt ultimat, då behöver grisen inte väckas innan dagis (alltså sover hon inte för länge) och vi slipper gå upp mitt i natten. Win win!

Jag är fortfarande trött, trots mina 9 timmar i natt, men det går åt rätt håll, jag känner det. Mer kaffe och några projekt så är jag i full gång sedan hoppas jag.

Lillan är på dagis och det fortsätter att gå lika bra. När kommer bakslaget då? Eller ska det gå såhär grymt bra?

Happy Tisdag!


Vatten melon är en klar favorit här hemma!

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Hej sötnosar.

Klart ni inte ska vänta på något bakslag! Skönt att hon sover längre :) Är väl glad att Nim inte går på dagis nu när man får sova till 10.



Vi ska öppna Katrineholms första hälsocenter där vi kommer ha viktkurser, hälsokurser och hälsoanalyser. Så nästa vecka kör vi igång. Kommer bli fantastiskt roligt :)



Vi har också haft regn, men på förmiddagarna brukar solen lysa. Så konstigt väder. Är nog påväg att bli höst :(



Hoppas ni får en fin dag, kramar

2011-08-16 @ 11:18:52
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Jannie

Hallå kompis!Det kommer inget bakslag!Ella är en exemplarisk dagis-tjej!Så ja tack,tipsa gärna oss om ett halvår.Speciellt morsan här...Lipsillen du vet.



Självklart måste vi ha en date med kidsen snart!Hur har ni det i nästa v??Än så länge så har vi inget uppbokat alls...så pick a day!

O vinkväll kan vi ju självklart ta när som.En kväll när du inte jobbar dagen efter bara... ; )

Massa kramar o gos från oss



Ps ha ha ha Underbar bild??ha ha ha Du är en riktig kompis du! ; )

2011-08-16 @ 13:53:04
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback