Söndag



I morgon kör vi dagis på "riktigt"
Ni är några som undrar hur Ellas schema kommer så ut så nu ska vi reda ut det. Hon kommer lämnas 8 av Henrik och hämtas 16 av mig på måndagar och tisdagar. På fredagar går hon 8-15. Så onsdagar och torsdagar kommer vi vara lediga tillsammans jag och Ella. Det känns bra att börja halvtid och, jag vill inte helt ge upp mina glada mamma dagar även om det känns roligt att komma igång på riktigt med jobbet.

Så denna söndag har jag fixat lite inför veckan, bockat av jobb mejlen, packat lillans väska, lagt fram kläder till henne och mig och stökat runt lite. Igår hade syster party, hon fyller 21 i morgon och det firade vi rejält. Jag kom i säng på tok för sent och har av förklarliga själ varit tung i huvudet och trött hela dagen. Men det var så värt det. Gårdagen lever jag på länge!

Tack älskade syster för en underbar fest!!

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Så jäkla söt i sina små toffsar!! Ellen total vägrar han toffsar i hockyfrillan ;) jag som äntligen kan sätta upp det, nej de sliter hon ur direkt!

Vi har ju också 2 dagar i mammaland i veckan, det är verkligen en perfekt kombo! Jannis party är onsdag 31 augusti :) det är väl bara 4 timmar tur o retur, allt för lite shopping ;) puss o gonatt

2011-08-21 @ 23:20:28
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Alexandra - mamma till Leia

Skönt att kunna va ledig 2 dar i veckan :)

2011-08-25 @ 19:17:00
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback