Hej igen..

Oj vad dagarna springer förbi, men det vet ju ni lika bra som mig. Jag har verkligen prioriterat bort datorn och bloggen de sista dagarna. Men nu så ska jag bombardera er med uppdatering minsann!

I Onsdags fick vi äntligen till en date med Janni och Victor, upptagen som jag är står ju folk på kö numera.. hahah, det var super mysigt som alltid och om jag får säga det själv så var kärleksmumsen som jag bloggat om tidigare helt sjukt god. Baka den!


Ella var absolut inte på sitt bästa humör denna annars underbara dag, hon har någon form av tand invasion i munnen, den stackaren har fått 3 nya tänder på bara någon vecka och idag kände jag en till, vad är grejen liksom, jag är trött på pip och onda munnar nu!
Här ligger hon i varje fall och surar i väntan på Victor

Lite gladare när världens sötaste Victor kom på besök!

Bus med Jannie som alltd är sååå rolig och kärleksfull!

"men sluta tjata om att vi ska titta in i kameran, vi leker ju"

Käkar kex och snackar lite skit, gör sina moves och är bara sötaste i hela världen!

Kommentarer
Postat av: Jannie

Görgoa bilder hjärtat!

Sicken tur vi har som har fått världens bästa ungar!; ) De är ju så söta ihop!

Hoppas du får en härlig måndag!Kramar

2011-08-29 @ 07:16:45
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback