En lugn och mysig dag

Idag har vi haft en hemma dag med en liten avvikande promenad för en tupplur i friska luften. Mosti har varit här hela dagen och busat med lilla trollet som älskar sin moster såååå mycket. Jag stekte lite lunch alá gi, ägg och bacon, massa kaffe slank ner och jag tog mig en liten tupplur i soffan. Jag kan inte minnas när det hände sist. Det var välbehövligt.

Kvällen har jag ägnat med min man, vi har lite att ta igen efter alla dagar jag varit borta. Man behöver liksom prata ikapp sig lite ibland. Så nu åter går jag till soffan och fortsätter njuta av kvällen.


Lacoste 449:-
Sko jakten till Ella fortsätter, idag halkade jag in på dessa godbitar..

Kommentarer
Postat av: - Malin & Ella

De va fina!

Skulle passat Ella utmärkt.

Vi ses imorgon, skall bli himla kul ;D

2011-04-12 @ 21:54:24
URL: http://malinochella.blogg.se/
Postat av: Jannie-mamma till Vicor

Svinsnygga!

Tack för dina visa ord going.Ibland tror jag oxå att det är så som du skriver.Att han bara vill sova en gång.Men om låter honom vara uppe så går ögonen i kors o man märker på honom att han behöver sova.Lägger jag honom i vagnen så slocknar han på två röda...Vi får väl se.Tänder funkar väl annars??ha ha ha

Grymt härliga bilder här under förresten!

Massa kramar från oss

2011-04-13 @ 08:24:27
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

klart hon ska ha lacoste skor skit tuffa ju :D

vincent hade ett par förra sommaren med blå detaljer

2011-04-13 @ 09:56:31
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback