Onsdag


Idag är det skit kallt, när Ella vaknade och jag gick ner för att göra mat trodde jag fan att det var öppet någonsatns. Fy farao.. Måste slänga på elementen nu.
Lilla damen sov förresten hela natten utan en enda napp in stoppning och vaknade sedan halv 6 för mat. Somnade sedan om för att vakna kl 7 med världens största leende.. Min duktiga lilla tös. Natt rutinerna kan vi verkligen inte klaga på..
Idag är en dag utan planer.. jag tänkte börja kolla på ett avsnitt one tree hill medans lillan sover sin frukost vila..

God Morgon!


Kommentarer
Postat av: Angela

God morgon



Va härligt med en god och lång natts sömn.

Ja det va riktigt kallt i morse. Jag hade bara 2,5 grader. Då är det skönt att ha bilen i garaget och kupé värmen på =)



Ha en underbra "ledig" dag.

Kram

2010-09-29 @ 08:47:09
URL: http://angelasand.blogg.se/
Postat av: -Malin & Ella ♥

Gilla, gilla, gilla!

Jag får vänta med OTH tills i eftermiddag - vi ska på äventyr :)



Ha nu en bra dag härliga ni!

2010-09-29 @ 09:16:52
URL: http://malinochella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback