Award..




Jag har fått en award av Lisa. Tack för det. Här kommer lite onödigt vetande om mig!!

  1. Jag spelade fotboll i 10 år innan jag la det på hyllan i 16 års åldern.
  2. Jag har aldrig haft några djur, gillar dom inte. Söta att titta på, men inte hos mig eller nära mig.
  3. Jag är en rak och ärlig människa.
  4. JAg gillar inte när folk fjäskar och slickar min röv och sedan snackar skit om mig. Inte heller när folk gör så med personer jag känner eller vet vilka det är. Gillar helt enkelt inte rövslickare.
  5. Jag älskar ödmjuka ärliga goa mysiga männsikor med lite krut
  6. Min docka jag hade i många år som liten hette Elisabeth Carlsson
  7. Om jag får ett till barn, vill jag absolut att det ska bli en kille
Nu vill jag veta lite onödig info om..

Kommentarer
Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Vad kul att veta mer om dig :D jag gillar inte hennes rövslickare. Tack för awarden! :)



Kram på er!

2010-10-05 @ 08:30:27
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Tusen tack, vad glad jag blir! Fick en sådan award för någon månad sedan, men jag kan kanske komma på några mer saker att berätta om mig själv :-) Och vad kul att veta mer om dig! Ha en fin dag!



Kram!

2010-10-05 @ 11:06:46
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: fatima

TACK TACK TACK! :) En award till mig, ho hoho spännande och tack



Förlåt, om jag har vart dålig på att kommentera och uppdatera dem senaste dagarna :( Varit hemma med Isayah och det har var lite påfrestande med hans nya mediciner. Jag saknar ju er :) Nu ska jag fortsätta läsa neråt och checka vad ni gjort dem senaste dagarna :)

2010-10-05 @ 12:24:31
URL: http://www.thistakes.com
Postat av: Mamma till William

Ska snart lägga upp denna award på min blogg..men har ändrat på texten...Här har ni lita fakta om mig.Det kändes bättre för mig...kram kram

2010-10-12 @ 14:44:41
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback