Dagens bildregn!




Efter massa bus hemma var det dags att sova middag och det gör ju lilla damen  bäst i vagnen ute, så vi traskade ner till Kungsmässan för en fika och lite spaning på kläder.








Som ni ser så ÖS regnade det hela dagen igår, ån är översvämmad, de flesta bryggorna ligger under vatten ytan!







Fika på Kungsmässan med Melker, Sara och Niklas.
Tack för idag söta ni!

Nu ska jag lägga upp benen framför tvn ovh sappa runt bland all skit som sända..
Håll tummarna för en bra natt vänner!

Kommentarer
Postat av: Melanie

gomorron gomorron!

hoppas ni har fått sova gott i natt? Jag själv vaknade ca 04.45 och kunde ej somna om, rätt så typiskt när Moa sover som en gris. Nåja, nu har jag surfat lite och druckit kaffe, kanske hinner jag tom göra mig iording innan hon vaknar;-) Vad gott hon sussar i vagnen, ser så ombonat ut. Moa sover också bäst i vagnen. Skönt för våra små det. Hoppas ni får en härlig måndag och bra start på ännu en ny vecka! Stor kram till er!

2010-10-25 @ 05:56:10
Postat av: Erika

fina bilder som vanligt! hoppas på en dag full med erergi :)



kram

2010-10-26 @ 08:41:45
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback