Torsdag

Morgonen och hela förmiddagen har spenderats i soffan. Solen tittar fram med jämna mellanrum genom molnen och det är riktigt varmt. Balkong dörren står öppen och man hör hur det klipps gräs och fixas runt omkring i området. Så jävla härligt med sommar rent ut sakt.

Jag ser det hela framför mig, bebis, vagn, strålande sol varje dag, grill och underbara dagar med hela lilla nya familjen i nya huset. Jag måste ju få ha en fin bild av mitt nya hus, trots att jag fattar att det inte är guld och gröna skogar med en liten. Men vem sa att man inte skulle vara possitivt inställd?

För idag är en ganska så bra dag. Jag har ju trots allt vilat hela förmiddagen, det brukar ge lite lite energi! Men den får jag inte göra av med, då blir mannen galen. Så i stället ska jag sätta mig på en bänk utanför lägenheten oh läsa en bok. Lite frisk luft har väll aldrig skadat?


Bilden tog Henke förra våren. Helt underbar!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det var en väldigt fin bild, sommrig :) Vad mysigt det låter att läsa bok ute i solen.. Hoppas du läser en bra bok. KRAM

2010-05-20 @ 13:35:24
URL: http://emmamedtvam.blogg.se/
Postat av: Malena

Det är så man måste göra: Visualisera den perfekta målbilden! Om och om igen! Tillslut så kommer den!



Ja, du har det värre med högt blodtryck än vad jag har... Hoppas att du kan vänta två veckor innan du blir igångsatt iaf.



Det är näsatn så jag önskar att jag också hade blivit igångsatt tidigare, Men jag lider väl tydligen inte tillräckligt mycket för det :D



Vi får stå ut och fortsätta visualisera en målbild! :)



Min är när vi är ute på ön med bebisen och sitter och njuter. Bara myser av att man har blivit en liten familj och att miraklet äntligen har kommit!



Snaaaart!!



Kramar på dig!

2010-05-20 @ 14:05:57
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

=) Nej det är verkligen inte guld o gröna skogar. Men vet du... Det blir bättre med tiden... Nu efter 5 veckor är det ganska bra (förutom flytten) :)

Och packningen går åt helvete ;) Jag gick ut o shoppade istället. Hihi!

KRAM

2010-05-20 @ 14:28:14
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: janni - nybliven mamma <3

ja vist är det helt underbart med detta fina varma väder!! du har så mycket roligt framför dig nu och det är inte långt tid kvar tills du har din bebis hos dig!

kramar

2010-05-20 @ 18:22:53
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback