I drömmarnas värld

I natt drömde jag att det var dags för förlossning.
Jag var jätte lugn hela tiden. Vattnet gick här hemma, vi åkte in och jag hade givetvis jätte ont. Jag använde mig av lustgasen och när de frågade om jag ville ha ryggmärgsbedövning så behövde jag inte det. Drömmen kom aldrig till själva förlösandet. Jag han vakna innna dess. Men när jag vaknade kännde jag ett lugn som inte går att beskriva. Hoppas drömmen fortsätter snart, då kanske jag kan få reda på vem som bor där inne =)


Idag är en fullspäckad dag.
Idag har vi gått 35 fulla veckor
Idag är jag glad
Idag får vi golv i huset
Idag får vi en dörr vid trappan i huset
Idag har jag en lunch date
Idag är det 35 dagar till fisken är beräknad



Njut av er dag och förhoppningsvis en stor sol!

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Vilken härlig dröm!

O jag tror att din förlossning kommer att gå jätte bra :) Man ska inte lyssna så mycket på andra på hur dom upplevt en förlossning...för alla upplever det olika :)

Kramar

2010-05-11 @ 20:22:26
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback