Det ÖS regnar!!

Idag har det verkligen regnat HELA dagen. Det står som spön i baken och det verkar inte finnas någon hejd. Men dagen har gått ändå och mina blommor växer som aldrig förr uppe vid huset..

Jag har fått gjort massa små skit idag, ringt lite tråkiga samtal, pratat med försäkrings kassan, anmält föräldrar penning, men jag har inte packat en enda låda. Varör kännse det som jag verkligen drar ut på det? Jag gick med motiverade steg in i sovrummet (trodde jag skulle börja packa)  och la mig i sängen och sov middag i nästan 2 timmar i stället. Jätte jätte sköntt. Men välldigt tomt på lådor!

Efetrmiddagen har spenderats i affären och framför spisen. Precis som den hemma fru jag är =)
Nu ska ska jag upp till huset för kaffe kokande och fotografering. Tydligen så har vi fått upp dörren vid trappan (visar bild) och fått spacklel på väggarna. JIPPIE..
Men på vägen ska jag stanan för att hämta ut "gratis paketet" fårn babyproffsen..
Har ni hämtat det? Jag kommer inte ihåg hur jag fick nys om det, men jag har haft ett papper liggandes länge så nu är det dags att hämta och se vad det kan innehålla för något spännande.



Bild från google!
Jag tror det är något i denna stilen. Återkommer om det var värt ett besök eller inte =) 


Kommentarer
Postat av: Melanie

eftersom jag skulle skicka solsken till dig, måste du ha skickat hit regnet? haha! Det spöregnar här också, ska visst göra det resten av helgen också. Nåväl, det kanske man får massa tråkiga saker gjorda inomhus istället...Jag har också varit trött idag, inte gjort många knop alls, bara legat på soffan och halvsovit. Det behövdes väl, som gravid behöver vi inga ursäkter eller hur? ;-)

Ha en kanonfin kväll, kram!

2010-05-12 @ 18:46:46
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Här har det också regnat HELA dagen, jäkla skit väder!, men du har ju ändå fått gjort massa saker, så jobbiigt med alla samtal man måste ringa, för oftast innebär det massa tid i telefonkö, segt! ha nu en riktigt mysig kväll! kram på dig!

2010-05-12 @ 21:24:44
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Jag var ute och gick i ösregn! Jag blev mycket blöt =P Stella oxå, men Leia var torr i vagnen. Hihi!

Paketet är helt okej. Det tog vi oxå (får dock en del reklam nu, men men.) Blöjhinken är bra (men refil är svindyrt)! Sen fick vi lite tidningar och blöjprover o så. Inte så mcyket. Men hinken är super!

2010-05-12 @ 22:23:05
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Hej vännen!

Trist med regn...här har solen strålat, men jag har inte alls hunnit njuta av den. Hoppas att den kommer tillbaka sen i helgen istället :)



Ska hämta ut den boxen på lördag tänkte jag. Var det något bra i den?

Kram kram

2010-05-12 @ 23:02:36
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Rebecca

Jg hämtade aldrig ut boxen, jag var väl för lat. Var det nått att ha då? Kram

2010-05-13 @ 11:09:13
URL: http://ungfamilj.blogg.se/
Postat av: janni - nybliven mamma <3

tack, jag mår mycket bättre, måste nog stanna tills imorgon för sänkan var så otrolig hög, men den är på väg ner nu så det är på bättringsvägen :)



Den bjöjhinken är jätte bra tycker jag, innehållet var väl sådär mycket reklam och så!



Är allt bra med dig och magen? kramar

2010-05-13 @ 14:11:46
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Dijana

Jag tycker att blöjhinken verkar vara jätte bra, sen fick jag en napp, amningskupor eller vad det heter,tvättservetter etc. Jag rekommenderar att du köper refil till blöjhinken direkt. Man fick någon rabatt om man köpte 3 st. :)

2010-05-13 @ 18:26:32
URL: http://mybabybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback